• چرا استانبول محبوبترين مقصد گردشگري است؟
  • 8 دليل براي سفر به استانبول در فصل تابستان
  • اهميت دكوراسيون نمايشگاهي استاندارد در جذب مشتري
  • اطلاعات لازم در مورد غرفه سازي نمايشگاهي
  • عوامل موثر در تعيين قيمت دكوراسيون فروشگاهي

طراحي دكوراسيون فروشگاهي شغل پردرآمد

۱۵ بازديد

 

دكوراسيون فروشگاهي هنري بسيار جالب و درآمدزا مي باشد كه فروشگاه شما را به مكاني مناسب براي خريداران و مشتريان تبديل مي كند. با پرداخت قيمت دكوراسيون فروشگاهي مي توانيد فروشگاه خود را به قدري زيبا طراحي كنيد كه مشتريان را مجذوب خود كند. با اين كه قيمت دكوراسيون فروشگاهي به نسبت بالا مي باشد ولي بسياري از فروشندگان و صاحبان فروشگاه ها اقدام به دكوراسيون فروشگاه خود مي كنند چرا كه با وجود اين كه قيمت دكوراسيون فروشگاهي بالاست ولي سودي كه از جذب مشتري آن صورت مي گيرد بسيار بيشتر مي باشد.

دكوراسيون فروشگاه چيست؟

براي صحبت در مورد قيمت دكوراسيون فروشگاهي بهتر است در ابتدا كمي با دكوراسيون فروشگاهي آشنا شويم. دكوراسيون فروشگاهي تركيبي از هنر معماري و هنر روانشناسي مشتري هاي اجناس مي باشد كه باعث مي شود تا فروشگاه شما به گونه اي طراحي شود كه مشتريان از ديدن آن به شوق در بيايند و وادار شوند كه وارد فروشگاه شما بشوند. شما مي توانيد با پرداخت قيمت دكوراسيون فروشگاهي به يك طراح فروشگاه خود را به پاتوقي براي مشتريان خود تبديل كنيد و به سرعت مشاهده كنيد كه ميزان مشتريان شما به طرز باور نكردني چند برابر مي شود.

دكوراسيون فروشگاهي چيست ؟

طراحي دكوراسيون داخلي چگونه صورت مي گيرد؟

طراحي دكوراسيون با هنر آشنايي با رنگ هاي متنوع شروع مي شود، شما در ابتدا بايد آشنايي كاملي با روانشناسي رنگ ها داشته باشيد و بتوانيد ذوق و شوق مشتري را در همان نگاه اول بر انگيزيد. در قسمت بعدي شما بايد آشنايي كاملي با طراحي ويترين فروشگاه ها داشته باشيد، ويترين فروشگاه را مي توان اولين نقطه اي در نظر گرفت كه شما بايد با مشتري ارتباط برقرار كنيد و براي بر قراري اين ارتباط شما نياز داريد كه آشنايي كاملي با اجناس فروشگاه و هم چنين سليقه مشتري داشته باشيد. سومين مرحله آشنايي با نور پردازي به صورت كامل مي باشد، نور پردازي مي تواند تاثير فوق العاده زيادي بر روي ميزان فروش فروشگاه داشته باشد بنابراين بايد آشنايي كاملي با اين هنر داشته باشيد. مرحله آخر نيز استفاده از موزيك هاي مناسب براي فروشگاه مي باشد كه بتواند مشتري را به خود جذب كند.

طراحي دكوراسيون داخلي

انواع ساخت دكوراسيون

براي پرداخت قيمت دكوراسيون فروشگاهي به يك طراح ، خود شما نيز بايد كمي از اين موضوع آشنايي داشته باشيد تا بتوانيد نظرات خود را نيز براي طراحي بهتر به او بدهيد. طراحي دكوراسيون فروشگاه معمولا بر دو نوع كلي مي باشد در نوع اول كه مهمترين و پركاربردترين روش براي طراحي فروشگاه مي باشد شما بايد اجناس را به گونه اي در داخل فروشگاه بچينيد كه مشتري براي ديدن هر جنس خسته نشود مثلا فرض كنيد يك فروشگاه لباس عروس داريد و يك شخص براي ديدن دو مدل متفاوت از لباس عروس ها مجبور است از يك طرف فروشگاه به سمت ديگر آن برود، اين رفت و آمد مشتري را خسته و زده مي كند. روش دوم كمتر استفاده مي شود چرا كه نياز به خلاقيت فوق العاده زيادي دارد، اين روش روش آزاد ناميده مي شود در اين روش اجناس را به صورتي مي چينيد كه مشتري به راحتي بتواند در ميان آن ها قدم بزند و هر آن چه را كه مي خواهد را انتخاب كرده و خريداري كند.

انواع ساخت دكوراسيون فروشگاهي

قيمت دكوراسيون فروشگاهي

براي تعيين قيمت دكوراسيون فروشگاهي معيار هاي متفاوتي وجود دارد، نوع اجناس، مساحت فروشگاه و حتي منطقه اي كه فروشگاه در آن قرار دارند نيز بر روي قيمت دكوراسيون فروشگاهي اثر مي گذارد. همان طور كه گفته شد معمولا قيمت دكوراسيون فروشگاهي بالا مي باشد ولي اين زياد بودن قيمت ارزشش را دارد چرا كه با جذب مشتريان بيشتر به فروشگاه سودي كه عايد شما مي شود بسيار بيشتر از قيمت دكوراسيون فروشگاهي مي باشد. قيمت دكوراسيون فروشگاهي به صورت پايه را مي توان تقريبا 2 الي 3 ميليون تومان در نظر گرفت ولي اين قيمت بر حسب مواردي كه در قسمت بالا گفته شد متغير مي باشد.

قيمت دكوراسيون فروشگاهي

نكاتي مهم براي طراحي دكوراسيون فروشگاهي

در قسمت قبلي در مورد قيمت دكوراسيون فروشگاهي صحبت كرديم، در اين قسمت قصد داريم نكاتي را ارائه دهيم كه باعث مي شود در طراحي دكوراسيون فروشگاهي موفق تر عمل كنيد. سعي كنيد در هنگام طراحي دكوراسيون فروشگاه آرامش محيط را برهم نزنيد، شلوغ بودن فروشگاه به صورت نامرتب باعث مي شود مشتري از بودن در فروشگاه  احساس كلافگي و آشفتگي كند بنابراين سعي كنيد تمامي اجناس را به صورت مرتب در جاي خود قرار دهيد و فضاي كافي را نيز به مشتري بدهيد تا بتواند در داخل مغازه حركت كند. اگر فروشگاه داراي انباري مي باشد هر چند كوچك ولي از آن نهايت استفاده را ببريد، استفاده مناسب از رنگ بندي مي تواند تاثير بسيار مثبت و خوبي بر روي مشتريان شما بگذارد براي همين نياز داريد برخي اجناس را به انبار انتقال دهيد. بسياري از اوقات لازم نيست محصولات خود را به صورت پيچيده اي چيدمان كنيد در بيشتر مواقع ساده ترين ايده تبديل به زيبا ترين ايده مي شود و فقط كافي است كه شرايط نور پردازي و چيدمان را طراحي كنيد بنابراين سعي كنيد نوع چيدمان شما ساده باشد تا به مشتري ها احساس راحتي و رضايت در فروشگاه شما دست دهد. سعي كنيد عكس ها  و مجلات فروشگاه هايي از جنس فروشگاه خودتان را ببينيد تا ايده هاي جديد به ذهنتان برسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.