• چرا استانبول محبوبترين مقصد گردشگري است؟
  • 8 دليل براي سفر به استانبول در فصل تابستان
  • اهميت دكوراسيون نمايشگاهي استاندارد در جذب مشتري
  • اطلاعات لازم در مورد غرفه سازي نمايشگاهي
  • عوامل موثر در تعيين قيمت دكوراسيون فروشگاهي

چرا استانبول محبوبترين مقصد گردشگري است؟

۱۳ بازديد

تفريحات ،سرگرميها و جاذبه هاي گردشگري استانبول به حدي جذاب و متنوع است كه توريستها را از اقصا نقاط دنيا به سوي خود مي كشاند. پاركهاي آبي، مراكز خريد فراوان با اجناس گوناگون،غذاهاي لذيذ تركي و.. تنها بخشي از لذتهاي سفر به اين شهر است. همراه با آژانس مسافرتي الفباي سفر با چندين دليل ديگر سفر به استانبول آشنا خواهيد شد.

 

تفريحات شبانه استانبول، جذاب و فراموش نشدني

 

جذابيتها و تفريحات استانبول تنها به روز خلاصه نمي شود بلكه با غروب خورشيد، مكانهاي ديدني و سرگرميهاي شبانه در انتظار شما است. سوار بر كشتي در تاريكي شب و شناور بودن  بر روي آبهاي زلال و تماشاي منارهاي مسجد اياصوفيه و گنبدهاي مسجد سليمانيه و يا ساحل ديدني و زيبا به همراه موسيقي زنده و پرهيجان يك شب پرخاطره را براي شما مي سازد.

 از ديگر تفريحات شبانه محبوب در استانبول در ميان توريستها، تماشاي رقص سماع درويشان است كه شهرت آن در استانبول زبان زد خاص و عام است. رقصي عرفاني و مذهبي كه در سالن موزه ي گالاتا مولوي و يا سالن تئاتر برگزار شده و يك مراسم خاص و متفاوت است.

يكي ديگر از سرگرميهاي شبهنگام كه در استانبول مي توانيد تجربه كنيد، قدم زدن بر پل گالاتا و استشمام هواي دلپذير و نگاه كردن به چشم انداز اطراف اسكله و آب شفاف و كريستالي و جنب و جوش مردم در دل شب است كه بسيار لذت بخش بوده و حس آرامش بخشي را در شما ايجاد مي كند.پس هرچه سريعتر قيمت بليط هواپيما استانبول را رزرو كرده و سفر خود به اين شهر را آغاز كنيد.

 استانبول محبوب ترين مقصد گردشگري 

فستيوالهاي بي نظير استانبول

 

در استانبول نيز مانند هر شهر ديگر فستيوالهاي مختلف برگزار ميشود يكي از آنها جشنواره جاز استانبول است كه به طور مفصل و با حضور هنرمندان موسيقي، خوانندگان مطرح  برگزار شده كه  شامل جاز كلاسيك و مدرن، لاتين و يا سبكهاي ديگر موسيقي مانند راك، پاپ، فانك و.. است و براي عاشقان موسيقي يك فرصتي مناسب است تا در تور استانبول تابستان 97 در اين فستيوال مهيج كه در سالن هاي مختلف ، هتل ها، كلوب ها و حتي در سطح خيابان ها برگزار مي شود حضور پيدا كنند.

فستيوال قهوه استابول نيز براي امتحان كردن قهوهاي مشهور تركي كه از طرفداران زيادي برخوردار است از ديگر جشنوارهاي جذاب اين شهر است تا گردشگران از نوشيدن اين قهوه محبوب لذت ببرند. جشنواره قهوه استانبول همچنين با سرگرميهاي مختلف و شاد، انواع نمايش ها، نمايشگاه صنايع دستي، شعبده بازي، موزيك،سخنراني و مسابقه همراه است.

و اما بهترين و مطرحترين فستيوال در استانبول، جشنواره خريد است كه يك فرصت عالي است تا در حراجيهاي ويژه، كالاهاي مورد نظر خود را از برندهاي مطرح با قيمتهاي عالي خريداري كنيد. در كنار خريد در اين جشنواره، با سرگرميهاي ديگر مانند نمايشهاي جذاب و همچنين فرصت شركت در قرعه كشي و مسابقه مواجه خواهيد شد.

 

اكنون كه تا حدي با جذابيتهاي سفر به استانبول آشنا شديد، براي شروع سفر و رزرو پكيجهاي مختلف و متنوع مانند تور لحظه آخري  استانبول، تور ارزان استانبول و ساير اطلاعات لازم، با كارشناسان آژانس مسافرتي الفباي سفر همراه باشيد.

8 دليل براي سفر به استانبول در فصل تابستان

۱۲ بازديد

 استانبول تنها شهري در جهان است كه دو قاره را به يكديگر متصل كرده است و از طرفي اينطور به نظر ميرسد كه شهر استانبول به وسيله طبيعت به گونه اي طراحي شده است كه پايتخت دنيا باشد. شهر استانبول توسط آب هاي نيلگون بوسفروس به دو بخش شمالي و جنوبي تقسيم شده است. تنگه بوسفروس كانالي است كه درياي مرمره (Sea of Marmara) را به درياي سياه (Black Sea) متصل مي كند و نقش يك مرز تاريخي بين اروپا و آسيا را ايفا مي كند و با تهيه بليط هواپيما استانبول مي توانيد سفر خود را به اين شهر تاريخي آغاز كنيد. كشور تركيه جمعيتي بالغ بر 80 ميليون نفر را دارا است كه 15 ميليون نفر اين جمعيت در شهر استانبول زندگي مي كنند. استانبول داراي چندين و چند فروشگاه، مسجد، موزه، رستوران، بازار و كافه مي باشد.

1 - مسجد آبي

اين مسجد به دليل رنگ آبي خود توسط بازديد كنندگان به اسم مسجد آبي شناخته مي شود اما در واقع اسم اصلي اين مسجد "مسجد سلطان احمد" است كه در سال 1616 به دستور سلطان احمد ساخته شده است. امروزه هنوز از اين مسجد استفاده مي شود به اين صورت كه روزانه 5 بار داخل اين مسجد نماز خوانده مي شود و در مدت زماني كه نماز خوانده مي شود درهاي اين مسجد بسته است اما در زمان هاي ديگر درهاي اين مسجد به روي عموم باز است. ورود به اين مسجد كاملا رايگان است پس كفش هاي خود را در بياوريد و به داخل اين مسجد برويد.

 

2 - ايا صوفيه

در سال 325 امپراطور كنستانتين يك كليسا بازيليكا (كليسا مهم و بزرگ) در اين منطقه ساخت اما دو مرتبه اين كليسا سوزانده شد تا اينكه در سال 537 امپراطور ژوستين يكم دستور بازسازي ايا صوفيه را براي بار سوم داد كه نتيجه اش تا كنون باقي مانده است. در سال 1453 زماني كه قسطنطنيه با رهبري محمت فاتح به دست ترك ها افتاد ايا صوفيه به مسجد امپراطوري تغيير پيدا كرد و در سال 1936 آتاترك ايا صوفيه را به موزه تبديل كرد.  امروزه اياصوفيه به برجسته تري مكان هاي ديدني استانبول تبديل شده است.

 

3 - كاخ توپكاپي

براي چهارصد سال كاخ باشكوه توپكاپي محل اقامت سلطان هاي عثماني و 1000 كنيز حرمسرا بوده است. سلطان محمت فاتح ساخت اين كاخ را در سال 1462 شروع كرد. بعد از سلطان محمت؛ هر سلطاني كه به قدرت ميرسيد قسمت جديدي به كاخ اضافه مي كردند و در طي سال ها مساجد، كتابخانه ها، آشپزخانه ها، اسطبل ها، مدارس و سربازخانه هاي بسياري به كاخ اضافه گرديد تا اينكه اين كاخ تبديل به مينياتوري از شهر استانبول شد.

4 - بازار بزرگ و بازار ادويه جات

بازار بزرگ استانبول بيش از چهار هزار غرفه در 66 خيابان مارپيچ به اضافه رستوران ها، مساجد و يك حمام تركي به عنوان بزرگترين بازار سرپوشيده جهان شناخته مي شود. گذراندن يك بعد از ظهر در بازار بزرگ استانبول شور و حال خاص خود را دارد، تماشاي فرش هاي زيبا، محصولات سراميكي، جواهرات، روسري ها و ميل كردن راحت الحلقوم تركي به همراه چاي سيب تجربه اي تكرار نشدني را براي شما پديد مي آورد.بازار ادويه جات استانبول در سال 1664 به عنوان قسمتي از مجتمع جديد مسجد امينونو ساخته شد. اگر به دمنوش، ادويه، آجيل، ميوه خشك شده، چاي، روغن و عسل احتياج پيدا كرديد حتما به اين بازار مراجعه كنيد.

 

 

5 - كاخ دولما باغچه

كاخ دولما باغچه (Dolmabache) به قدري زيبا و عظيم است كه در زمان بازديد از آن گويي به كشور ديگري سفر كرده ايد! اين كاخ داراي سبك معماري باروك و نئوكلاسيك است و به قدري زيبا ساخته شده است كه قابل قياس با كاخ ورساي اروپا مي باشد. اين كاخ به دستور سلطان عبدالمجيد يكم در سال 1843-56 بعد از اينكه از كاخ توپكاپي نقل مكان كردند ساخته شد و هزينه ساخت اين كاخ برابر است با يك بيليون پوند در زمان حال! در سال 1924 آتاترك، بنيانگذار و اولين رئيس جمهور جمهوري تركيه كاخ دولما باغچه را تبديل به محل اقامت دولتمردان كرد. در اتاق همايش ها اين كاخ لوستر باشكو كريستالي با وزن 4.5 تن مي باشد قرار دارد كه اين لوستر هديه اي بوده است از طرف ملكه ويكتوريا. تمام ساعت هاي كاخ دولما باغچه بر روي ساعت 9:05 صبح، براي يادبود مرگ مصطفي كمال آتاتورك تنظيم شده اند.

 

6 – موزه معصوميت

در سال 2008 اورهان پاموك نويسنده ترك زبان كه برنده نوبل ادبيات شده است يك رمان فوق العاده منتشر كرد به نام "موزه معصوميت" و اين رمان داستاني درمورد عشقي است كه بين كمال (Kemal) ثروتمند و قوم و خويش دور خود فصو (Füsun) اتفاق مي افتد. پاموك در چندين سال اشيايي را جمع آوري كرده بود و در سال 2012 يك موزه نسبتا بزرگ كه داراي چهار طبقه است كه تمركز اين موزه بر روي خاطرات، دلتنگي و عشق گمشده مي باشد.

7 – قايق سواري در بوسفروس

تنگه بوسفروس يكي از شلوغ ترين راه هاي آبي در جهان است  و بهترين محل براي تماشاي مناره ها، برج ها و آسمان خراش ها بر روي آب است. سوار يك كشتي محلي در امينونو (Eminönü) شويد و يك كشتي سواري بيست دقيقه اي هيجان انگيز را تجربه كنيد.

 

8- برج دوشيزه و جزيره شاهزاده

كيز كولسي (Kiz Kulesi) و يا برج دوشيزه (Maiden’s Tower) 200 متر با اوسكودار (Üsküdar) در قسمت آسيايي بوسفروس قرار دارد كه اين مسير با كشتي در زمان كوتاهي ميسر است. اين برج در جزيره كوچكي قرار گرفته است كه اولين بار در سال 410 قبل از ميلاد مسيح زماني كه فرمانده آكيبيادس يوناني (Alcibiades) برجي براي كنترل عبور و مرور كشتي ها ساخته بود. بر اساس افسانه ها؛  يك امپراطوري دختري داشته است كه بي نهايت عاشق او بوده است اما پيشگويي در باره دختر او اينگونه پيشگويي مي كند كه وي در تولد هجده سالگيش توسط ماري خواهد مرد. امپراطور دخترش را در جايي دور از هرگونه ماري در يك برج داخل يك جزيره مي برد. در روز تولد هجده سالگي دختر، امپراطور براي جشن گرفتن دور شدن طلسم يك سبد ميوه براي خترش تهيه كرد اما مار داخل سبد بود و دخترك را نيش زد و او در دستان پدرش مرد. جزيره دلربا شاهزاده زنجيره اي از 9 جزيره كوچكتر در درياي مرمره است.هيچ وسيله داراي موتور مانند خودرو و موتور سيكلت اجازه ورود به اين جزيره را ندارند و اين آرامش به همراه جنگل هاي كاج، ساحل هاي خلوت و خانه هاي تابستانه چوبي عثماني ها نويد يك سفر سراسر آرام را مي دهند.

 

براي درياف اطلاعات بيشتر در مورد توراستانبول به وبسايت www.alefbatour.com  مراجعه فرماييد.

اهميت دكوراسيون نمايشگاهي استاندارد در جذب مشتري

۱۰ بازديد

 

آيا مي دانيد اهميت دكوراسيون نمايشگاهي در جذب مشتري بسيار زياد است؟ هر ساله در شهرهاي مختلف يك سري نمايشگاه برگزار مي شود كه حجم زيادي از مشتريان را به سمت خود مي كشاند به اين ترتيب وجود يك دكوراسيون نمايشگاهي مدرن و شيك سبب مي شود كه حس مثبتي در مشتريان ايجاد شود اعتبار به خريد افزايش يابد. حال سوال اينجاست كه يك دكوراسيون نمايشگاهي مناسب بايد چه خصوصياتي داشته باشد؟ در اين مقاله سعي مي كنيم اين اصول را به طور دقيق مورد بررسي قرار دهيم.

ويژگي هاي دكوراسيون نمايشگاهي مناسب

اولين و شايد مهم ترين اصل براي داشتن يك دكوراسيون نمايشگاهي امنيت است! بله درست حدس زديد هرگز نبايد زيبايي را آنقدر افراطي به كار برد كه امنيت غرفه شما زير سوال برود. به همراه تعداد زيادي از مشتريان به سراغ غرفه شما مي آيند و اين موضوع سبب مي شود كه گاه كنترل ديد از شما خارج شود بنابراين در طراحي دكوراسيون نمايشگاهي يكي از مهم ترين اصل ها وجود امنيت است.

از ديگر ويژگي هاي دكوراسيون نمايشگاهي زيبا نورپردازي هاي استاندارد است به طوري كه مشتريان بتوانند به تمامي بخش هاي غرفه ها دسترسي مستقيمي داشته باشند. در نظر داشته باشيد كه در دكوراسيون نمايشگاهي بايد چهارچوب در بخش هاي مخلتف به طور دقيق رعايت شود.

موضوع ديگري كه بايد به آن اهميت داده شود ويترين بندي است كه بخش بعد را به طور كامل به ويترين هاي داخلي نمايشگاه اختصاص مي دهيم.

ساخت غرفه نمايشگاهي

ويترين هاي داخلي در دكوراسيون نمايشگاهي

در دكوراسيون نمايشگاهي بايد فكر اساسي در خصوص ويترين هاي داخلي شود، در نظر داشته باشيد كه ويترين هاي استفاده شده براي غرفه هاي نمايشگاهي به نسبت مغازه ها متفاوت است به اين ترتيب كه هر بخش بايد به صورت سيار سوار شود و قابل انتقال باشد. همينطور سايز و ابعاد انتخاب شده براي دكوراسيون نمايشگاهي شما بايد طبق اصول خاصي طراحي شود و فضاي زيادي اشغال نكند و مشتري بتواند با داخل غرفه ارتباط مستقيمي بگيرد.

در نظر داشته باشيد كه ويترين بندي هايي كه در داخل دكوراسيون هاي داخلي نمايشگاه ها ديده مي شود بايد نورگير باشند و محصولاتي كه درون آن قرار دارد بايد به طور دقيق مشخص باشد.

غرفه سازي نمايشگاهي

ويترين هاي بيروني در دكوراسيون نمايشگاهي

اگر غرفه اي كه براي خود انتخاب كرده ايد داراي بخش بيروني مناسبي است بهتر است كه به فكر ويترين هاي بيروني باشيد. ويترين هاي بيروني نيز در بخش دكوراسيون نمايشگاهي محسوب مي شود. در نظر داشته باشيد كه اين ويترين ها بايد با ساير بخش هاي غرفه شما متناسب باشد و از زيبايي و همينطور امنيت كافي برخوردار باشد.

ساخت غرفه نمايشگاهي

نورپردازي در دكوراسيون نمايشگاهي

از اهميت نورپردازي در داخل دكوراسيون نمايشگاهي غافل نشويد. نورپردازي هاي استفاده شده براي بخش داخلي دكوراسيون نمايشگاهي بايد آنقدر زيبا و خلاقانه باشد كه مشتري را جذب خود كند. خوشبختانه طرح بندي هايي كه براي نورپردازي داخلي غرفه ها ديده مي شود بسيار زيبا و متفاوت است.

نورپردازي استفاده شده بايد از جذابيت هاي لازم برخوردار باشد، ميزان نور و انتخاب رنگ آن بايد با نوع كالاهاي نمايشي همخواني داشته باشد. سيستم هاي نورپردازي بايد در وضعيت مكاني بسيار مناسبي قرار بگيرند.

در نظر داشته باشيد كه تعيين اندازه يك غرفه براساس ذوق و سليقه نخواهد بود و اين تصور كه هرچه غرفه بزرگتر باشد پس اعتبار شركت بيشتر است اشتباه است از طرفي بيش از حد كوچك بودن غرفه نيز سبب مي شود كه اهداف شركت محقق نشود به اين ترتيب براي تعيين بخش هاي تزييني داخلي غرفه ها بايد اندازه گيري ها به طور دقيق محاسبه شود.

طراحي غرفه نمايشگاهي

فضاي داخلي دكوراسيون نمايشگاهي در يك نگاه

در ابتداي امر براي دكوراسيون نمايشگاهي بايد فضاي نمايش كالاها به طور دقيق مشخص شود، بخشي براي مذاكره نيز انتخاب شود، بخش اطلاع رساني نيز بايد ساده اما بسيار زيبا طراحي شود، و همينطور فضاي نمايشي تصويري بسيار قابل قبولي نيز در نمايشگاه وجود داشته باشد.

از سمت ديگر در صورت تمايل مي توانيد فضايي زيبا و كلاسيك براي مبلمان اداري نيز در نظر گرفت. در دكوراسيون نمايشگاهي فضاي خدمات و پذيرايي از ديد مشتريان بسيار پر اهميت است.

بخشي كه براي انبار و لوازم اضافي در نظر گرفته مي شود بايد از نظر امنيت در وضعيت بسيار مطلوبي قرار داشته باشد. جديدترين ايده در دكوراسيون داخلي نمايشگاهي استفاده از فضاي آموزش است، در اين فضا مي توانيد يك سري توضيحات لازم به مشتريان ارائه دهيد كه بسيار جالب به نظر مي رسد.

بخش اطلاعات در فضاهاي نمايشگاهي كه معمولا در ابتداي غرفه ها قرار دارد براي آشنايي و همينطور اطلاع رساني شركت ها با بازديدكنندگان محسوب مي شود. اين بخش بايد بسيار زيبا و خاص طراحي شود به طوري كه دسترسي مشتري به بروشورها بسيار آسان باشد و همينطور آرامش خاصي درون غرفه ها ديده شود.

به فضاي نمايش در دكوراسيون نمايشگاهي اهميت بيشتري دهيد، در اين بخش بايد عنصر رنگ به طور دقيق رعايت شود و همينطور بايد در نظر داشته باشيد كه وجود متريال هاي تزييني در اين بخش سبب تقويت عنصر ارتباط بين مشتري و غرفه دار مي شود. براي دكوراسيون داخلي نمايشگاهي در بخش پشتيباني عموما دو ناحيه مدنظر است، ناحيه قابل رويت و همينطور ناحيه غير قابل رويت. در منطقه قابل رويت اهميت دكوراسيون داخلي نمايشگاهي بسيار بيشتر است و شايد در بحث غير قابل رويت آنطور كه به نظر مي رسد دكوراسيون داخلي نمايشگاهي اهميت نداشته باشد.

اطلاعات لازم در مورد غرفه سازي نمايشگاهي

۹ بازديد

 

در اين سخن قصد داريم اطلاعات لازم براي غرفه سازي نمايشگاهي از قبيل انواع غرفه نمايشگاهي متريال مورد نياز براي هر نوع غرفه تأثير غرفه سازي در نمايشگاه و جذب مشتريان هزينه غرفه سازي نمايشگاهي براي كارفرما و خدماتي كه توسط شركت رايكا سازان ارائه مي‌شود را به شما اطلاع دهيم تا با مقايسه كردن و اطلاعات كامل بهترين ارائه دهنده خدمات را براي طراحي غرفه نمايشگاه خود انتخاب كنيد.

چرا غرفه سازي نمايشگاهي مهم است؟

با توجه به اين كه هر سال تعداد بيشماري نمايشگاه داخلي و خارجي در زمينه‌هاي گوناگون برگزار مي‌شود و افراد حقيقي و حقوقي بسياري در اين نمايشگاه‌ها شركت دارند و سود و فروش بسياري از اين نمايشگاه‌ها عايد شركت‌ها خواهد شد. پس تبليغات مؤثر در نمايشگاه يكي از تاثيرگذارترين راه‌ها براي جذب مشتري است و غرفه سازي يكي از مهم‌ترين راه‌هاي تبليغاتي است كه مستقيماً مشتري را به سمت شركت شما جذب كرده و اطلاعات كاملي را درباره محصولات و خدمات شما به مشتريان مي‌دهد.

طراحي غرفه نمايشگاهي

غرفه سازي نمايشگاهي چيست؟

همان طور كه پيش‌تر گفته شد براي جذب مشتريان در نمايشگاه شما بايد به غرفه سازي اهميت بسياري بدهيد. غرفه سازي همانند لوگو و برند بايد نشان دهنده ويژگي‌هاي شركت شما، محصولات شركت و متريال مورد استفاده در محصولات است؛ بنابراين پيشنهاد ما به شما براي غرفه سازي نمايشگاهي استفاده از غرفه‌هاي خود ساخته براي جذب بيشتر مشتريان است. البته كه شما مي‌توانيد از غرفه‌هاي ماكسيما مدولار و اسپيس فريم نيز استفاده كنيد.

غرفه سازي نمايشگاهي رايكا سازان

غرفه خودساز يا چوبي چيست؟

همان طور كه از نام اين گونه غرفه‌ها پيدا است از پيش آماده شده نيستند و بنا به خواست كارفرما توسط طراحان خبره و با تجربه‌ي شركت رايكا سازان طراحي مي‌شوند. هر غرفه با توجه به خواست شما كارفرماي عزيز از مواد خاصي طراحي مي‌شود و رنگ بندي و طراحي داخلي آن متناسب با سليقه شما خواهد بود؛ كه در ابتدا توسط طراحان ما روي كاغذ و در صورت تأييد شما به صورت 3 بعدي و حجمي با برنامه‌هاي 3DMAX و. مدل سازي شده و به محض اينكه درهاي نمايشگاه باز شد قطعات ساخته شده به نمايشگاه آورده شده و اسمبل مي‌شود.

غرفه سازي نمايشگاهي

المان‌هاي جذب مشتريان در غرفه سازي نمايشگاهي

در غرفه سازي نمايشگاهي مجموعه بي شماري از نكات هستند كه شما بايد به آن‌ها توجه داشته باشيد تا بتوانيد مشتري‌ها را جذب كنيد براي مثال اگر شما يك شركت ارائه دهنده محصولات خوراكي باشيد ما مي‌توانيم با استفاده از نور پردازي و رنگ‌هاي تند مثل قرمز اشتهاي مشتري و چشم‌هاي او را تحريك كنيم و به سمت غرفه شما بكشانيم. شما بايد براي فروش بيشتر محصولات كار را به فردي بسپاريد كه براي طراحي غرفه سازي نمايشگاهي آموزش ديده باشد و دوره‌هاي ساخت وطراحي داخلي را گذرانده باشد. در شركت رايكا سازان تمامي طراحان و مشاورين دوره‌هاي به خصوصي را براي غرفه سازي نمايشگاهي پشت سر گذاشته‌اند و شما مي‌توانيد با خيال راحت به افراد مجموعه ما اعتماد كنيد و كار خود را به افراد كاردان و معتمد بسپاريد.

ساخت غرفه نمايشگاهي

قيمت غرفه سازي نمايشگاهي چگونه محاسبه مي‌شود؟

شركت شما با توجه به محصولاتي كه ارائه مي‌دهد در نمايشگاه به امكانات به خصوصي در غرفه سازي نمايشگاهي احتياج دارد. ممكن است شما به ميز كنفرانس اتاق گفت و گو مكاني براي مسابقه يا نمايش فيلم احتياج داشته باشيد تا بتوانيد به بهترين صورت كالا و خدمات خود را تبليغ كنيد و مشتريان را جذب كنيد. ممكن است شما به يك ميز مذاكره براي نشستن و گفت و گو كردن با خريداران احتياج داشته باشيد و يا به ويتريني براي نشان دادن و امتحان كردن كالاها توسط مشتريان. در كل شما با توجه به خدمات و محصولاتي كه به شركت ما سفارش مي‌دهيد هزينه‌هاي متفاوتي را بايد پرداخت كنيد.

البته بايد به استحكام سازه نيز توجه داشته باشيد چرا كه هر چه سازه مقاوم‌تر باشد و مصالح بيشتري براي ساخت آن استفاده شده باشد هزينه‌هاي آن بالاتر خواهد رفت. نور پردازي وسايل زينتي و بنرهاي تبليغاتي مبلماني كه ما براي شما اجاره مي‌كنيم نيز در هزينه‌هاي شما براي برپايي غرفه مؤثر است. شايد شما به اين فكر كنيد كه غرفه سازي نمايشگاهي يك هزينه اضافي باشد و نبايد براي يك نمايشگاه چند روزه زياد هزينه كرد اما در واقعيت ويژگي‌هاي ظاهري غرفه نمايشگاهي شما افراد بسياري را به سمت شما و مشاهده محصولاتتان خواهد كشاند و شما در مرحله بعدي بايد با معرفي صحيح محصولاتتان مشتري را در غرفه نگه داريد. پس از تأثير محرز تبليغات صحيح در فروش بيشتر غافل نباشيد

راه‌هاي سفارش ساخت غرفه نمايشگاهي

شما در ابتدا در زمان قبل از آغاز نمايشگاه براي غرفه سازي نمايشگاهي با مشاوران ما تماس تلفني گرفته و سفارش خود را ثبت مي‌كنيد تا يك وقت جلسه مشاوره خصوصي به شما داده شود و با طراحان ما صحبت كنيد و انتظارات و خواسته‌هاي خود را از غرفه نمايشگاهيتان بيان كنيد. در جلسه‌ي بعدي كه شما طراحان ما را مي‌بينيد طرح اوليه غرفه را به شما نشان مي‌دهند و با همفكري يكديگر ايرادات طرح را رفع مي‌كنيد؛ و در آخرين جلسه همكاران خبره‌ي ما طرح سه بعدي غرفه نمايشگاهي را به شما نشان مي‌دهند و در روزي كه درهاي نمايشگاه باز شود وسايل را به داخل غرفه مي برند و قسمت‌هاي مختلف را اسمبل كرده و تزيينات را انجام مي‌دهند.

عوامل موثر در تعيين قيمت دكوراسيون فروشگاهي

۱۲ بازديد

 

زماني كه براي طراحي دكور فروشگاه خود اقدام مي كنيد يكي از مهمترين مسائل مشخص كردن قيمت دكوراسيون فروشگاهي است. هزينه اي كه شما مي خواهيد براي طراحي و ساخت دكوراسيون پرداخت كنيد چقدر است؟ برآورد نهايي قيمت دكوراسيون فروشگاهي شما براساس اين مسئله مشخص مي گردد.

تعيين قيمت دكوراسيون فروشگاهي

يكي از مسائل مهم در جلب توجه مشتريان به سمت فروشگاه شما دكور فروشگاه و نحوۀ چيدمان كالا است. با يك دكوراسيون خوب و زيبا شما مي توانيد افراد با سليقه را جذب مغازه خود كنيد؛ اما براي درست كردن دكوراسيون مناسب بايد هزينه ها را در نظر گرفت. قيمت دكوراسيون فروشگاهي ساده و كوچك با قيمت دكوراسيون فروشگاهي بزرگ و مجلل متفاوت است. دكوراسيون فروشگاه شما بايد براساس نوع كالايي كه در آن فروخته مي شود طراحي شود. تناسب دكوراسيون با فروشگاه از عوامل مهم سود آوري و جذب مشتري مي باشد.

مراحل دكوراسيون فروشگاهي

 نكات مهم درباره طراحي داخلي مغازه

طرح هاي مختلفي كه براي يك دكور انتخاب مي شوند با هم متفاوتند. هر فروشگاهي شرايط خاص خود را دارد. موقعيت مكاني ويژه اي دارد؛ بنابراين در تغيير دادن فروشگاه بايد به صورت دقيق و هدفمند اقدام كنيم. قيمت دكوراسيون فروشگاهي تنها يكي از مواردي است كه بايد به آن اهميت بدهيد. آنچه را كه از يك طرح مي خواهيد با طراح خود بيان كنيد و اگر درباره قيمت دكوراسيون فروشگاهي خود و هزينه ها محدوديت داريد حتما به طراحتان بيان كنيد. به اين ترتيب طراح مي تواند با توجه به نياز شما و محدوده قيمت دكوراسيون فروشگاهي كه برايتان مناسب است دكور مناسب را طراحي كند.

بياد داشته باشيد هركسي نمي تواند يك فروشگاه را طراحي كند. طراحي فروشگاه نيازمند تجربه و تخصص كاري است. اينكه طراح بداند ويترين فروشگاه چه ويژگيهايي بايد داشته باشد. مواردي مانند در دسترس بودن ويترين و نظافت راحت از جمله مواردي است كه يك طراح در طراحي خود براي دكوراسيون فروشگاه شما بايد در نظر داشته باشد.

دكوراسيون فروشگاهي 

كسب اطلاع از قيمت دكوراسيون فروشگاه

براي اينكه مشخص كنيد قيمت دكوراسيون فروشگاهي كه ميخواهيد طراحي كنيد چقدر است بايد به نكاتي توجه كنيد. اگر مي خواهيد يك دكور مناسب براي بيزينس خود پيدا كنيد لازم است كه كمي جستجو و تحقيق كنيد. شما مي توانيد به سراغ دكوراتورهاي حرفه اي برويد و با آنها صحبت كنيد يا خيلي ساده در ميان فروشگاههاي مختلف بگرديد و دكوراسيون نزديك به سليقه خود را پيدا كنيد. قيمت دكوراسيون فروشگاهي كه طراحي مي كنيد بسته به مواد مصرفي و نوع طرح متفاوت خواهد بود.

دكوراسيون فروشگاه تجهيزات ايمني

مراحل انجام كار

 

 برآورد كردن هزينه

براي اينكه تصور نزديكي از هزينه ها داشته باشيد شرايط مغازه اي كه مي خواهيد دكور آن را تغيير دهيد در نظر بگيريد. قيمت دكوراسيون فروشگاهي كه طراحي مي كنيد بسته به نياز اين مكان به تغييرات متفاوت است. به عنوان مثال اگر فروشگاه نياز به تغيير سقف، كف، ديوار و نورپردازي داشته باشد هركدام از اين موارد هزينه هاي خود را خواهند داشت.

لازم است كه طرح مناسبي براي دكوراسيون داشته باشيد. سپس با استفاده از اين طرح مي توانيد اطلاعات حدودي درباره قيمت دكوراسيون فروشگاهي كه مي خواهيد به دست بياوريد. به طور معمول طراحي توسط طراحان حرفه اي و دكوراتورها انجام مي شود و هزينۀ آن نيز بسته به كيفيت و سابقه طراح مي تواند بين پانصد هزارتومان تا دو ميليون تومان باشد.

 

كف پوش

 كف پوش ها از اهميت ويژه اي در طراحي برخوردارند؛ اما هزينه اي كه براي كف پوش پرداخت مي كنيد بسته به جنس و ماده مورد استفاده متفاوت مي باشد. شما بايد هزينه هايي مانند مواد مورد استفاده، حمل و نقل و نصب و ... را در نظر بگيريد. هزينه هاي كف پوش تنها بخش كوچكي از قيمت دكوراسيون فروشگاهي است كه بايد تغيير دهيد. براي كف مي توانيد از سراميك استفاده كنيد؛ اما انواع مختلفي از سراميك وجود دارد كه قيمت آنها از متري 15 هزار تومان تا متري 250 هزار تومان متفاوت است. همچنين شما نياز به مصالح و كارگر نيز داريد كه هزينه هاي متفاوتي را پيش روي شما قرار مي دهد.

كف پوش دكوراسيون فروشگاهي

تغيير سقف ها 

برخلاف آنچه بسياري گمان مي برند، سقف ها نقش مهمي در دكوراسيون دارند. براي تايين قيمت دكوراسيون فروشگاهي لازم است مشخص كنيد كه چه نوع سقفي را براي كار در نظر داريد. استفاده از كناف مي تواند انتخاب خوبي باشد. هزينه كناف خيلي بالا نيست و به دليل طرح هاي مختلف، انتخاب هاي متفاوتي را پيش روي شما قرار مي دهد. انواع مختلفي از كناف وجود دارد كه شما بايد هزينه مواد و نصب را پرداخت كنيد.

نورپردازي مناسب

از ديگر مواردي كه در هزينه ها و قيمت دكوراسيون فروشگاهي كه مي خواهيد طراحي كنيد موثر است هزينه هاي نورپردازي است. نورپردازي يك فروشگاه بسته به نوع كالايي كه عرضه مي كند و همچنين نوع دكور متفاوت است. اينكه شما از چه نوع تجهيزاتي براي نورپردازي فروشگاهتان استفاده كنيد نيز در ميزان اين قيمت اثرگذار است. براي يك فروشگاه نه چندان كوچك، هزينه هاي نورپردازي مي تواند بين دو و نيم تا سه ميليون تومان باشد. 

نورپردازي در دكوراسيون فروشگاهي

چوب و ام دي اف

بخش ديگري از هزينه هايي كه قيمت دكوراسيون فروشگاهي را تعيين مي كند بخش چوبي آن است. در حقيقت اين قسمت پرهزينه ترين بخش طراحي يك فروشگاه است. ام دي اف ها انواع مختلفي دارند كه هركدام ويژگي هاي خاص خود را نيز دارند. هزينه هاي ورقه هاي ام دي اف، حمل و نقل بار و انبار، كارگاه برش ام دي اف، حمل و مونتاژ و نصب همه و همه در كنار هم مي تواند بسيار زياد باشد.

ساير هزينه ها

 ساير هزينه هايي كه در قيمت دكوراسيون فروشگاهي موثرند مواردي مانند هزينه برق، شيشه، آينه، دوربين مدار بسته، كولر و ... مي باشند.

اميدواريم كه اين مقاله اطلاعات كافي در زمينه هزينه هاي طراحي فروشگاه به شما ارائه كرده باشد.

عوامل موثر در غرفه سازي نمايشگاهي

۱۷ بازديد

 

قيمت غرفه نمايشگاهي متأثر از نوع طراحي، ساخت و متراژ غرفه مورد نظر است. شركت غرفه سازي نمايشگاهي تمام مراحل كار را به صورت كاملاً حرفه اي انجام داده و بهترين كيفيت را با كمترين قيمت غرفه نمايشگاهي در اختيار عزيزان قرار مي دهد. اين شركت با داشتن بهترين طراحان در زمينهٔ طراحي و ساخت غرفه، تمام اهتمام خود را براي داشتن نمايشگاهي منحصر به فرد براي ارائه محصولتان فراهم آورده است. در اين مقاله به مواردي كه در تعيين قيمت غرفه نمايشگاهي تأثير گذار است، اشاره شده است.

طراحي غرفه سازي نمايشگاهي

طراحي غرفه هاي نمايشگاهي با در نظر گرفتن فضاي غرفه، كار آساني نبوده و پيچيدگي هاي خاص خود را دارد. طراحي غرفه ها بايد به گونه اي باشد تا هم فضاي بهينه داخلي را كاهش نداده و هم جلوه زيبايي به غرفه بدهد. شركت غرفه سازي نمايشگاهي با بهترين ايده ها و طراحي ها در غرفه هاي نمايشگاهي تمام نكات مورد نياز را در نظر گرفته و طراحي هاي متفاوتي را در اين زمينه ارائه داده است. به كار بردن رنگ بندي شاد، نورپردازي، استفاده از مواد و تجهيزات به روز از موارد قابل توجهي است كه اين شركت در طراحي غرفه هاي نمايشگاهي رعايت كرده و فضاي دل پذيري را براي مشتريان فراهم مي آورد.

نوع فعاليت شركت مورد نظر در غرفه آرايي بسيار مؤثر بوده و شركت غرفه سازي نمايشگاهي به اين نكته توجه ويژه مي كند. استفاده بهينه از فضاي غرفه با اهميت بوده و مي بايست فضاي مناسبي براي كساني كه مي خواهند در غرفه نمايشگاه حضور مداوم داشته باشند، ايجاد شود. طراحان ما تمام فاكتورهايي كه باعث زيباتر شدن غرفه نمايشگاهي شما مي شود، در نظر مي گيرند و با ايجاد خلاقيت هاي به روز موجب دل پذيري محيط غرفه شما خواهند شد. قيمت طراحي غرفه نمايشگاهي با در نظر گرفتن تمام فاكتورهاي دلخواه متفاوت خواهد بود.

طراحي غرفه نمايشگاهي

ساخت غرفه سازي نمايشگاهي

امروزه از وسايل و تجهيزات سبك و با استحكام كافي در ساخت غرفه بهره گرفته مي شود تا حمل و نقل برپا كردن غرفه آسان شود. ساخت غرفه هاي نمايشگاهي بعد از انتخاب طراحي در كوتاه ترين زمان ممكن براي مشتريان انجام مي شود. شركت غرفه سازي نمايشگاهي با داشتن تيم حرفه اي در ساخت غرفه هاي نمايشگاهي جاي هيچ گونه نگراني را براي متقاضيان باقي نمي گذارد. بسته به طراحي غرفه نمايشگاهي انتخاب شده، قيمت غرفه نمايشگاهي و ساخت غرفه نيز متفاوت خواهد بود. سوار كردن اجزاي غرفه مورد نظر با بهترين امكانات انجام شده و در ساخت غرفه ها از متريال هاي مناسب براي كف، استفاده از طراحي هاي گرافيكي و هندسي براي زيباتر شدن غرفه بهره گرفته مي شود. ساخت غرفه نمايشگاهي از ابتدا تا انتهاي كار با در نظر گرفتن نقطه نظرات مشتريان همراه خواهد بود تا همه جوانب كار حفظ شده و فضاي مطلوب مشتري حاصل شود.

ساخت غرفه نمايشگاهي

قيمت غرفه نمايشگاهي

قيمت غرفه نمايشگاهي متناسب با طراحي و ساخت غرفه برآورد مي شود. قيمت غرفه نمايشگاهي در قبال خدماتي كه شركت غرفه سازي نمايشگاهي ارائه مي دهد بسيار مطلوب بوده و بيشتر مشتريان رضايت كاملي دارند. قيمت غرفه نمايشگاهي با ميزان متراژي كه شركت متقاضي در نظر دارد، متغير است. اگر در فضاي مورد نظر با طراحي هاي خاص مد نظر شماست، مسلماً قيمت غرفه نمايشگاهي افزايش مي يابد. شما مي توانيد با مراجعه به سايت شركت و مشاهده پروژه هاي انجام شده، از حدود قيمت غرفه نمايشگاهي توسط كارشناسان ما مطلع شويد. استفاده از نورپردازي و مبلمان در قيمت غرفه نمايشگاهي تأثير گذار بوده و شركت تمام تلاش خود را مي كند تا بهترين كيفيت را با نازل ترين قيمت غرفه نمايشگاهي در اختيار مشتريان خود قرار دهد. شركت غرفه سازي نمايشگاهي با استفاده از متريال خوب و با كيفيت مناسب سعي در كاهش قيمت غرفه نمايشگاهي برداشته است تا رضايت مشتريان خود را در عين ايجاد كيفيت با كاستن قيمت غرفه نمايشگاهي جلب نمايد. اگر به دنبال طراحي و ساخت غرفه با قيمت غرفه نمايشگاهي مناسب هستيد، شركت غرفه سازي نمايشگاهي ما را از ياد نبريد.

قيمت غرفه سازي نمايشگاهي

خدمات شركت در غرفه سازي نمايشگاهي

شركت غرفه سازي نمايشگاهي علاوه بر طراحي و ساخت غرفه با بهترين قيمت غرفه نمايشگاهي، تجهيزاتي رفاهي مانند تلويزيون، يخچال، مبلمان و آب سرد كن به صورت اجاره در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد تا متحمل هزينه هاي زياد براي تهيه اين گونه وسايل نشوند. مضاف بر اين كه اين گونه وسايل رفاهي تنها در زمان نمايشگاه براي مشتريان مهم و ضروري بوده و باعث ايجاد هزينه اضافي براي آن ها خواهد بود. شركت غرفه سازي نمايشگاهي تمام تلاش خود را براي كاهش تمام شده قيمت غرفه نمايشگاهي براي مشتريان مي كند، چرا كه رضايت مشتري را سرلوحه كار خود قرار داده است.

خدمات شركت در غرفه سازي نمايشگاه

ارتباط با شركت غرفه سازي نمايشگاهي

تمام پروژه هاي انجام شده در سايت شركت غرفه سازي نمايشگاهي موجود است. شما با مراجعه به سايت شركت و با برقراري ارتباط با كارشناسان ما مي توانيد از طراحي، ساخت و قيمت غرفه نمايشگاهي مطلع شده و در هنگام برگزاري نمايشگاه، ما را در كنار خود ببينيد. اين شركت از ابتداي سفارش تا برگزاري نمايشگاه همراه و پشتيبان شما خواهد بود. شركت غرفه سازي نمايشگاهي هم روزه آماده پاسخگويي و مشاوره به شما عزيزان مي باشد.

قيمت هاي طراحي غرفه هاي نمايشگاهي

۹ بازديد

 

غرفه نمايشگاهي يكي از هنر هايي است كه براي ارائه محصولات به مشتري استفاده مي شود. شما مي توانيد با پرداخت قيمت غرفه نمايشگاهي، محصولات خود را در زيباترين غرفه ها به فروش برسانيد. قرار دادن محصولات در غرفه هاي خاص مي تواند مشتري را مجاب به خريد آن كند. بنابراين در صورت بالا بودن قيمت غرفه نمايشگاهي نيز شما سود بسيار زيادي را از ساخت غرفه هاي زيبا براي محصولات خود مي بريد.

غرفه نمايشگاهي چيست؟

براي صحبت در مورد قيمت غرفه نمايشگاهي بهتر است ابتدا با خود واژه غرفه نمايشگاهي آشنا شويم. شايد ساده ترين تعريف براي غرفه نمايشگاهي را بتوان اين تعريف دانست كه غرفه نمايشگاهي همانند يك ويترين براي محصولات شما مي باشد، همان طور كه شما براي طراحي ويترين تان هزينه اي را پرداخت مي كنيد مي توانيد با پرداخت قيمت غرفه نمايشگاهي محصولات خود را به شكل زيبايي ارائه دهيد و مشتريان خود را مجاب به خريد از خودتان كنيد. ماندگاري زيبايي غرفه در ذهن ها بسيار زياد مي باشد و بنابراين مشتريان شما حتي با وجود اين كه ممكن است اجناس شما يادشان برود ولي اين غرفه ها را هرگز فراموش نمي كنند.

غرفه نمايشگاهي چيست ؟

هنر غرفه سازي

قبل از آن كه به فكر پرداخت قيمت غرفه نمايشگاهي بيفتيد ابتدا بايد به اين نكته توجه كنيد كه غرفه سازي يك هنر و تخصص مي باشد كه هر كسي قادر به انجام اين عمليات و كارها نمي باشد. براي مشاهده يك كار هنري بسيار زيبا شما بايد قيمت غرفه نمايشگاهي را بپردازيد و سپس منتظر بمانيد تا شاهد زيبايي هاي اين هنر باشيد. غرفه سازي نيز همانند ساير هنر ها زمان لازم دارد و شما نمي توانيد تنها چند ساعت مانده به ارائه محصولاتتان از يك غرفه ساز بخواهيد كه براي شما وقت بگذارد و كارهاي اين چنيني معمولا هيچ اثري از يك هنر را در بر ندارند. قيمت غرفه نمايشگاهي معمولا هر چه بيشتر باشد نشان دهنده اين است كه وقت بيشتري براي انجام كارهايش لازم مي باشد.

هنر غرفه سازي

تفاوت غرفه سازي و غرفه آرايي

براي پرداخت قيمت غرفه نمايشگاهي شما بايد با دو واژه غرفه سازي و غرفه آرايي آشنا شويد تا بتوانيد قيمت مناسبي را براي هر كدام از اين دو عمليات گفته شده بپردازيد. غرفه سازي يك عمليات كاملا تخصصي مي باشد كه فقط عده معدودي از افراد قادر به انجام آن هستند و كساني در اين عمليات و اين شغل موفق خواهند بود كه تجربيات بسيار زياد را در حوزه هاي دكوراسيون و طراحي داخلي داشته باشند و علم اين كار را بدانند. غرفه ساز ها براي انجام عمليات و پياده كردن ايده شما بر روي غرفه حداقل نياز به 3 الي چهار روز زمان دارند چرا كه گروه هاي متعددي از جمله برقكار ها، تيم نجاري و ... بايد فعاليتشان را به صورت همزمان مديريت كنند. غرفه آرايي اما تفاوت هاي بسياري دارد چرا كه در اين رشته نيازي به ورود تيم نجاري و ... نمي باشد چرا كه براي انجام اين كار فرض بر اين است كه غرفه شما ساخته شده است و حال تيم غرفه آرايي به زيبا كردن محيط، برش موكت ها و ساير كارهايي كه باعث هنري ديده شدن غرفه شما مي شود مي پردازند.

تفاوت غرفه سازي و غرفه آرايي

قيمت طراحي غرفه نمايشگاهي

قيمت غرفه نمايشگاهي بنا به شرايطي كه مد نظر شما مي باشد و نياز هايي كه غرفه مورد نظر شما دارد متغير مي باشد. قيمت غرفه نمايشگاهي ممكن است خيلي بالا شود و اين در شرايطي است كه غرفه مد نظر شما نياز به تيم هاي نجاري و برقكار حرفه اي داشته باشد. با اين حال قيمت غرفه نمايشگاهي كه به صورت پايه مي باشد بدين صورت مي باشد: غرفه هاي تا مساحت 25 متر مربع به ازاي هر متر مربع 280 هزار تومان، غرفه هاي بين 25 متر مربع تا 50 متر مربع به ازاي هر متر مربع 260 هزار تومان، غرفه هاي بين 51 متر مربع تا 100 متر مربع به ازاي هر متر مربع 245 هزار تومان، غرفه هاي بين 101 متر مربع تا 200 متر مربع براي هر متر مربع 230 هزار تومان و در پايان غرفه هايي كه داراي مساحتي بيشتر از 200 متر مربع مي باشند به ازاي هر متر مربع 185 هزار تومان. البته همان طور كه گفته شد اين قيمت غرفه نمايشگاهي بر اساس شرايط موجود متغير مي باشد و اين ها فقط قيمت پايه مي باشند.

قيمت طراحي غرفه نمايشگاهي

نكاتي درباره غرفه سازي
بعد از صحبت در مورد قيمت غرفه نمايشگاهي بهتر است نكاتي را براي غرفه سازي بهتر و با كيفيت تر بيان كنيم. يكي از مهم ترين نكات در غرفه سازي داشتن يك تيم حرفه اي است كه شامل تمامي موارد مورد نياز براي شما باشد، شما نمي توانيد براي هر قسمت از كارهايي كه انجام مي دهيد از يك گروه ديگر نجار و يا برقكار بگيريد. پايه و اساس غرفه سازي خلاقيت مي باشد، شما با داشتن خلاقيت مي توانيد به سرعت پله هاي رشد و ترقي را در اين رشته بالا برويد و به سرعت به شخص معتبر و موفقي تبديل شويد. سعي كنيد در هنگام طراحي غرفه جزئيات را به خوبي نشان دهيد، اين كار باعث مي شود مشتري احساس صميميت بيشتري با غرفه پيدا كرده و در نتيجه كار شما سريع تر جواب مي دهد.

طراحي دكوراسيون فروشگاهي شغل پردرآمد

۱۳ بازديد

 

دكوراسيون فروشگاهي هنري بسيار جالب و درآمدزا مي باشد كه فروشگاه شما را به مكاني مناسب براي خريداران و مشتريان تبديل مي كند. با پرداخت قيمت دكوراسيون فروشگاهي مي توانيد فروشگاه خود را به قدري زيبا طراحي كنيد كه مشتريان را مجذوب خود كند. با اين كه قيمت دكوراسيون فروشگاهي به نسبت بالا مي باشد ولي بسياري از فروشندگان و صاحبان فروشگاه ها اقدام به دكوراسيون فروشگاه خود مي كنند چرا كه با وجود اين كه قيمت دكوراسيون فروشگاهي بالاست ولي سودي كه از جذب مشتري آن صورت مي گيرد بسيار بيشتر مي باشد.

دكوراسيون فروشگاه چيست؟

براي صحبت در مورد قيمت دكوراسيون فروشگاهي بهتر است در ابتدا كمي با دكوراسيون فروشگاهي آشنا شويم. دكوراسيون فروشگاهي تركيبي از هنر معماري و هنر روانشناسي مشتري هاي اجناس مي باشد كه باعث مي شود تا فروشگاه شما به گونه اي طراحي شود كه مشتريان از ديدن آن به شوق در بيايند و وادار شوند كه وارد فروشگاه شما بشوند. شما مي توانيد با پرداخت قيمت دكوراسيون فروشگاهي به يك طراح فروشگاه خود را به پاتوقي براي مشتريان خود تبديل كنيد و به سرعت مشاهده كنيد كه ميزان مشتريان شما به طرز باور نكردني چند برابر مي شود.

دكوراسيون فروشگاهي چيست ؟

طراحي دكوراسيون داخلي چگونه صورت مي گيرد؟

طراحي دكوراسيون با هنر آشنايي با رنگ هاي متنوع شروع مي شود، شما در ابتدا بايد آشنايي كاملي با روانشناسي رنگ ها داشته باشيد و بتوانيد ذوق و شوق مشتري را در همان نگاه اول بر انگيزيد. در قسمت بعدي شما بايد آشنايي كاملي با طراحي ويترين فروشگاه ها داشته باشيد، ويترين فروشگاه را مي توان اولين نقطه اي در نظر گرفت كه شما بايد با مشتري ارتباط برقرار كنيد و براي بر قراري اين ارتباط شما نياز داريد كه آشنايي كاملي با اجناس فروشگاه و هم چنين سليقه مشتري داشته باشيد. سومين مرحله آشنايي با نور پردازي به صورت كامل مي باشد، نور پردازي مي تواند تاثير فوق العاده زيادي بر روي ميزان فروش فروشگاه داشته باشد بنابراين بايد آشنايي كاملي با اين هنر داشته باشيد. مرحله آخر نيز استفاده از موزيك هاي مناسب براي فروشگاه مي باشد كه بتواند مشتري را به خود جذب كند.

طراحي دكوراسيون داخلي

انواع ساخت دكوراسيون

براي پرداخت قيمت دكوراسيون فروشگاهي به يك طراح ، خود شما نيز بايد كمي از اين موضوع آشنايي داشته باشيد تا بتوانيد نظرات خود را نيز براي طراحي بهتر به او بدهيد. طراحي دكوراسيون فروشگاه معمولا بر دو نوع كلي مي باشد در نوع اول كه مهمترين و پركاربردترين روش براي طراحي فروشگاه مي باشد شما بايد اجناس را به گونه اي در داخل فروشگاه بچينيد كه مشتري براي ديدن هر جنس خسته نشود مثلا فرض كنيد يك فروشگاه لباس عروس داريد و يك شخص براي ديدن دو مدل متفاوت از لباس عروس ها مجبور است از يك طرف فروشگاه به سمت ديگر آن برود، اين رفت و آمد مشتري را خسته و زده مي كند. روش دوم كمتر استفاده مي شود چرا كه نياز به خلاقيت فوق العاده زيادي دارد، اين روش روش آزاد ناميده مي شود در اين روش اجناس را به صورتي مي چينيد كه مشتري به راحتي بتواند در ميان آن ها قدم بزند و هر آن چه را كه مي خواهد را انتخاب كرده و خريداري كند.

انواع ساخت دكوراسيون فروشگاهي

قيمت دكوراسيون فروشگاهي

براي تعيين قيمت دكوراسيون فروشگاهي معيار هاي متفاوتي وجود دارد، نوع اجناس، مساحت فروشگاه و حتي منطقه اي كه فروشگاه در آن قرار دارند نيز بر روي قيمت دكوراسيون فروشگاهي اثر مي گذارد. همان طور كه گفته شد معمولا قيمت دكوراسيون فروشگاهي بالا مي باشد ولي اين زياد بودن قيمت ارزشش را دارد چرا كه با جذب مشتريان بيشتر به فروشگاه سودي كه عايد شما مي شود بسيار بيشتر از قيمت دكوراسيون فروشگاهي مي باشد. قيمت دكوراسيون فروشگاهي به صورت پايه را مي توان تقريبا 2 الي 3 ميليون تومان در نظر گرفت ولي اين قيمت بر حسب مواردي كه در قسمت بالا گفته شد متغير مي باشد.

قيمت دكوراسيون فروشگاهي

نكاتي مهم براي طراحي دكوراسيون فروشگاهي

در قسمت قبلي در مورد قيمت دكوراسيون فروشگاهي صحبت كرديم، در اين قسمت قصد داريم نكاتي را ارائه دهيم كه باعث مي شود در طراحي دكوراسيون فروشگاهي موفق تر عمل كنيد. سعي كنيد در هنگام طراحي دكوراسيون فروشگاه آرامش محيط را برهم نزنيد، شلوغ بودن فروشگاه به صورت نامرتب باعث مي شود مشتري از بودن در فروشگاه  احساس كلافگي و آشفتگي كند بنابراين سعي كنيد تمامي اجناس را به صورت مرتب در جاي خود قرار دهيد و فضاي كافي را نيز به مشتري بدهيد تا بتواند در داخل مغازه حركت كند. اگر فروشگاه داراي انباري مي باشد هر چند كوچك ولي از آن نهايت استفاده را ببريد، استفاده مناسب از رنگ بندي مي تواند تاثير بسيار مثبت و خوبي بر روي مشتريان شما بگذارد براي همين نياز داريد برخي اجناس را به انبار انتقال دهيد. بسياري از اوقات لازم نيست محصولات خود را به صورت پيچيده اي چيدمان كنيد در بيشتر مواقع ساده ترين ايده تبديل به زيبا ترين ايده مي شود و فقط كافي است كه شرايط نور پردازي و چيدمان را طراحي كنيد بنابراين سعي كنيد نوع چيدمان شما ساده باشد تا به مشتري ها احساس راحتي و رضايت در فروشگاه شما دست دهد. سعي كنيد عكس ها  و مجلات فروشگاه هايي از جنس فروشگاه خودتان را ببينيد تا ايده هاي جديد به ذهنتان برسد.

با غرفه سازي نمايشگاهي بيشتر آشنا شويد

۱۱ بازديد

 

امروزه نمايشگاه‌هاي متعدد در سرتاسر جهان برگزار مي شود و داراي هزاران غرفه مي باشند كه هر محصول خاصي را ارائه مي كنند و هر يك از اين نمايشگاه ها داراي قيمت غرفه نمايشگاهي متفاوتي مي باشد. هرچه قدر اين غرفه ها از طراحي هاي بهتر و جديد تري براي ساخت غرفه نمايشگاهي استفاده كنند، مشتري بيشتري را جذب خواهند كرد. در اين جا ما شما را با غرفه آرايي نمايشگاه، اهميت غرفه سازي نمايشگاه، قيمت غرفه نمايشگاهي، قيمت طراحي غرفه نمايشگاهي و... بيشتر آشنا مي كنيم، با ما همراه باشيد.

غرفه سازي نمايشگاه

غرفه سازي نمايشگاه بر اساس نياز مشتري ها ساخته مي شود كه در ابتدا با نرم افزارهاي سه بعدي نمونه اي از كار براي غرفه داران ارائه مي دهند و در صورت مورد قبول بودن قيمت غرفه نمايشگاهي شروع به ساخت آن با تجهيزات و مصالح مورد نياز مي كنند. در ادامه شما را با اهميت غرفه سازي نمايشگاه و قيمت غرفه نمايشگاهي بيشتر آشنا خواهيم كرد با ما همراه باشيد.

غرفه سازي نمايشگاه

اهميت غرفه سازي نمايشگاه

اولين قدم در طراحي غرفه سازي نمايشگاه، ارائه خلاقيت در طراحي نوآوري و استفاده مناسب از فضاي محدود نمايشگاه مي باشد. غرفه نمايشگاهي بايد به گونه اي طراحي شود كه در زمان هاي شلوغ و در مواقع ازدحام جمعيت بتواند مشتري را جذب خود كند و تاثير گذاري قوي بر وي داشته باشد و از ساير رقبا پيشي بگيرد. اين طراحي بايد طوري باشد كه در زمان كوتاه بازديد براي بازديدكنندگان، او را به سمت خود بكشاند.

از مواردي كه هنگام طراحي غرفه بايد به آن توجه شود، قيمت غرفه نمايشگاهي و شخصيت انسان ها مي باشد كه فرد طراح بايد توجه كند كه چه چيزهايي شخصيت انسان ها را تحت تاثير قرار مي دهد. براي رسيدن به اين هدف فرد مي تواند از عنصرهايي مثل رنگ، نور، و... استفاده كند. قيمت غرفه نمايشگاهي نيز تاثير بسزايي در بودجه براي طراحي آن دارد. در ادامه با قيمت غرفه نمايشگاهي و انواع آن بيشتر آشنا خواهيد شد.

اهميت غرفه سازي نمايشگاه

نكاتي در طراحي غرفه سازي نمايشگاه

پس از اين كه حضور خود را در نمايشگاه قطعي كرديد، و با قيمت غرفه نمايشگاهي كنار آمديد، پس از آن اگر خواستيد كه شروع به غرفه سازي كنيد، سعي كنيد كه از شركت هايي كه غرفه سازي ارزان را انجام ميدهند استفاده كنيد. علاوه بر اين از غرفه هاي سبك بيشتر استفاده كنيد تا سريع تر  غرفه شما ساخته شود. اين تصور كه غرفه هاي ارزان زيبا نيستند يا ضعيف هستند اشتباه است. بلكه جلوه اي زيباتري نسبت به ديگر غرفه هاي گران قيمت دارد. شما مي توانيد با كم ترين قيمت غرفه نمايشگاهي خود را زيبا كنيد.

غرفه هاي خلوت بيشتر جذاب به نظر مي رسد. به دليل اين كه غرفه‌ها طوري طراحي شده است كه مشتري از هر سمتي خارج و داخل مي شود و ازدحام در آن صورت نمي گيرد. به عنوان مثال، در نمايشگاه هاي معتبر خارجي  شركت هاي اروپايي مطرحي داراي غرفه هاي خلوت اما با نورپردازي مناسب و پوستر تبليغاتي فراوان مي باشد كه هر فردي را مي تواند جذب كند.

غرفه سازي نمايشگاهي براي بانك ها

پوسترهاي تبليغاتي

از پوسترهاي تبليغاتي بيشتر استفاده كنيد با اين كار مي توانيد با كم ترين قيمت غرفه نمايشگاهي خود را زيبا كنيد. شما براي طراحي پوستر تبليغاتي بايد ايده و خلاقيت زيادي را خرج كنيد. زيرا شما با داشتن پوسترهاي تبليغاتي جذاب و گويا مي توانيد فضايي زيبا را در اختيار داشته باشيد و داشتن اين پوسترها به مشتري حس اعتماد و آرامش را مي دهد. ويژگي خوب اين پوسترها اين است كه مي توان از آنها مجددا استفاده كرد.

در طراحي ها شايد نام غرفه هاي لايت را شنيده باشيد كه براي دستيابي به اطلاعات بيشتر در اين زمينه، مي توانيد به شركت‌هاي غرفه سازي مراجعه كنيد يا از تجربه متخصصان در اين زمينه بهره بگيريد.

قيمت غرفه نمايشگاهي

در انتخاب غرفه نمايشگاه دقت كافي را داشته باشيد. بهترين غرفه ها براي طراحي هر نوع غرفه، غرفه هاي جزيره مي باشد كه معمولا بالاترين قيمت غرفه نمايشگاهي را دارا مي باشد و از هر طرف مي توان به آن دسترسي داشت. بعد از اين غرفه، غرفه هاي سه طرف باز نيز گزينه مناسبي مي باشد و پس از اين غرفه هاي دو طرف. بدترين نوع غرفه ها نيز غرفه هاي يك طرف باز مي باشد كه به ترتيب داراي كمترين قيمت غرفه نمايشگاهي مي باشند. بيشتر افرادي كه در نمايشگاه مي خواهند غرفه داشته باشند زياد به قيمت غرفه نمايشگاهي توجهي ندارند و غرفه جزيره را دوست دارند انتخاب كنند؛ اما شما بايد متناسب با محصولات خود و نوع تبليغ و طراحي، غرفه مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

بعضي اوقات حضور نداشتن در برخي از نمايشگاه ها بهتر از حضور داشتن در آن مي باشد. زيرا برخي از اوقات نمايشگاه ها غرفه هاي بد مسيري را در اختيار برخي از شركت ها قرار مي دهند كه مشتري هاي كمي در آن مسيرها رفت و آمد دارند و غرفه دار به هدف خود در آن نمايشگاه نميرسد زيرا هدف شركت ها به حضور در نمايشگاه ها بيشتر شناخته شدن مي باشد. اما در بعضي مواقع حضور در برخي از نمايشگاه ها فقط هزينه اضافي براي شركت ها ايجاد مي كند و فشارهاي مالي را زيادتر مي كند و مديريت را تحت فشار قرار مي دهد.

يكي از راه هايي كه از غرفه هايي كه در مسيرهاي با رفت و آمد كم هستند خلاص شويم، استفاده از غرفه هاي نمايشگاهي فضاي باز است. اين نكته را بايد در نظر داشت كه اين غرفه ها در فصول سرد سال مثل پاييز و زمستان گزينه مناسبي نمي باشد. اگر در فصولي از سال مانند بهار و تابستان از اين غرفه ها استفاده كنيد، مشتري بيشتري را جذب مي كنيد. يكي از نكاتي كه بايد به آن توجه كرد اين است كه مشتري در مدت كوتاهي از روبروي غرفه گذر مي كند و اگر بتوانيد در اين مدت كوتاه با استفاده از طراحي هاي غرفه و كارهاي گرافيكي نظر او را جذب كنيد، مخاطبين بيشتري را جذب خواهيد كرد. علاوه بر اين بايد كاركنان هر غرفه را متناسب با اندازه آن در نظر بگيريد تا بتوانند به خواسته مشتري رسيدگي كنند.

غرفه سازي نمايشگاهي براي آژانس گردشگري

معرفي شغل غرفه سازي نمايشگاهي

۱۲ بازديد

 

هنر غرفه سازي، هنري بسيار زيبا و جالب و جذاب كه براي انواع و اقسام مشاغل مناسب مي باشد و مي توان براي هر يك غرفه اي ساخت. شايد قيمت غرفه نمايشگاهي كمي زياد باشد ولي بي شك در مقابل زيبايي ها و سودي كه ممكن است بياورد تقريبا هيچ است. پرداخت قيمت غرفه نمايشگاهي ممكن است در ابتدا براي شما سنگين باشد ولي بعد از مدتي متوجه مي شويد كه مشتريان زيادي فقط براي ديدن غرفه شما وارد غرفه مي شوند و سپس اقدام به خريد مي كنند و درست در همان لحظه شما متوجه مي شويد كه پرداخت قيمت غرفه نمايشگاهي كار اشتباهي نبوده است.

ايده غرفه هاي نمايشگاهي

شروع اين ايده كه نمايشگاه ها را به صورت غرفه هاي تخصصي تزئين كنند از ويترين هاي مغازه ها پديد آمد. بسياري از طراحان داخلي كه ويترين هاي مغازه ها را تزئين و طراحي مي كردند به اين فكر افتادند كه مي توانند به همين صورت كل غرفه هايي را طراحي كنند كه مشتريان بيشتر به اين غرفه ها جذب شوند، اين ايده در برخي نمايشگاه ها و در برخي غرفه ها افتاد و آمار مشتريان اين غرفه ها بسيار زياد شد. با اين كه قيمت غرفه نمايشگاهي بالا بود ولي سود حاصل از مشتريان فراوان باعث مي شد صاحبان غرفه ها قيمت غرفه نمايشگاهي را ناديده بگيرند و به اين ترتيب ساير غرفه ها نيز به همين فكر افتادند و امروزه شما رقابتي سنگين را براي طراحي غرفه هاي نمايشگاهي مشاهده مي كنيد كه هزينه هاي زيادي را به عنوان قيمت غرفه نمايشگاهي مي پردازند.

ايده غرفه نمايشگاهي

غرفه سازي نمايشگاهي چيست؟

غرفه سازي يك تخصص بسيار ظريف و جزئي در زمينه طراحي دكوراسيون مي باشد، قيمت غرفه نمايشگاهي وقتي شما قصد ساخت غرفه را داريد بسيار بالا مي باشد. قيمت غرفه نمايشگاهي بالاست چرا كه براي ساخت اين نوع غرفه شما فقط ايده را به سازنده مي گوييد و او بعد از آن بايد تيم هاي برقكاري، نجاري و ساير تيم هاي خود را جمع كرده و شروع به ساخت ايده مورد نظر شما بكند. معمولا فرايند غرفه سازي، فرايندي به نسبت طولاني مي باشد و حداقل 3 روز و حداكثر ممكن است يك الي دو هفته طول بكشد و در اين بين ممكن است تيم هاي نجاري و برق كاري به دليل مشكلات مكاني تقاضاي حقوق بيشتري بكنند كه در اين صورت قيمت غرفه نمايشگاهي شما بالا تر نيز مي شود.

غرفه سازي نمايشگاهي

غرفه آرايي نمايشگاهي چيست؟
اگر از غرفه سازهاي نمايشگاهي قيمت غرفه نمايشگاهي را بپرسيد از شما خواهند پرسيد كه كاري كه مي خواهيد غرفه سازي است و يا غرفه آرايي؟ دليل اين سوال اين است كه اين دو عمليات كاملا جدا از هم هستند و قيمت آن ها نيز با يكديگر تفاوت دارد. غرفه سازي را بالاتر توضيح داديم حال به سراغ غرفه آرايي مي رويم. غرفه آرايي فرايندي مي باشد كه غرفه شما ساخته شده است و نياز به طراحي هاي عمومي دارد طراحي هايي از قبيل رنگ و مدل موكت ها، طراحي و ساخت چندين ديوار داخل غرفه به وسيله پارتيشن ها، قرار دادن ميز و صندلي ها در جاي مناسب كه خللي در رفت و آمد در داخل غرفه ايجاد نكند و در كل مي توان گفت نوعي طراحي دكوراسيون مي باشد.

غرفه آرايي نمايشگاهي

قيمت طراحي غرفه نمايشگاهي چقدر است؟

همان طور كه در قسمت هاي قبلي نيز گفته شد قيمت غرفه نمايشگاهي بستگي به اين دارد كه شما بخواهيد اين غرفه را بسازيد و يا آن را بياراييد. واضح است كه قيمت ساخت غرفه نمايشگاهي بسيار بيشتر از قيمت آراستن و طراحي آن مي باشد چرا كه در هنگام ساخت تيم هاي مختلفي به طور واحد كار مي كنند ولي براي آراستن فقط يك نفر و در صورت نياز حداكثر دونفر اين كار را انجام مي دهند. قيمت غرفه نمايشگاهي را مي توان به صورت كلي بر حسب متراژ محيط تعيين كرد كه به صورت زير مي باشد:

غرفه هايي با مساحت كمتر از 25 متر به ازاي هر متر قيمت ساختشان 280 هزار تومان مي باشد، غرفه هاي با مساحت كمتر از 50 متر و بيشتر از 25 متر 260 هزار تومان، غرفه هاي با مساحت بيشتر از 50 و كمتر از 100 متر 245 هزار تومان، غرفه هاي بيشتر از 100 متر و كمتر از 200 متر 230 هزار تومان و غرفه هاي بزرگتر از 200 متر نيز 185 هزار تومان به ازاي هر متر براي ساختشان هزينه مي شود. البته اين قيمت غرفه نمايشگاهي به صورت پايه مي باشد و اين قيمت در صورت سختي و آساني كار ممكن است كمتر و يا بيشتر شود.

قيمت طراحي غرفه نمايشگاهي

نكاتي براي طراحي بهتر غرفه هاي نمايشگاهي

در هنگام ساخت غرفه هاي نمايشگاهي گاهي اوقات بهترين ايده ساده ترين ايده مي باشد، اگر احتياج داريد كه براي مشتري فضايي آرام را ايجاد كنيد سعي كنيد براي طراحي يك ايده خلوت و ساده را بر گزينيد. ايده هاي طراحي به صورت ناگهاني به ذهن مي رسند بنابراين اگر بعد از مدت كوتاهي فكر كرديد خسته شديد، نا اميد نشويد و به كار خود ادامه دهيد. سعي كنيد فيلم هاي گوناگون، عكس هاي متنوع و مجلات مختلفي را در زمينه اي كه مي خواهيد غرفتان را بسازيد ببينيد، اين كار باعث مي شود شما بهتر فكر كنيد و ايده هاي بهتري را بدهيد.