• چرا استانبول محبوبترين مقصد گردشگري است؟
  • 8 دليل براي سفر به استانبول در فصل تابستان
  • اهميت دكوراسيون نمايشگاهي استاندارد در جذب مشتري
  • اطلاعات لازم در مورد غرفه سازي نمايشگاهي
  • عوامل موثر در تعيين قيمت دكوراسيون فروشگاهي

اطلاعات لازم در مورد غرفه سازي نمايشگاهي

۱۳ بازديد

 

در اين سخن قصد داريم اطلاعات لازم براي غرفه سازي نمايشگاهي از قبيل انواع غرفه نمايشگاهي متريال مورد نياز براي هر نوع غرفه تأثير غرفه سازي در نمايشگاه و جذب مشتريان هزينه غرفه سازي نمايشگاهي براي كارفرما و خدماتي كه توسط شركت رايكا سازان ارائه مي‌شود را به شما اطلاع دهيم تا با مقايسه كردن و اطلاعات كامل بهترين ارائه دهنده خدمات را براي طراحي غرفه نمايشگاه خود انتخاب كنيد.

چرا غرفه سازي نمايشگاهي مهم است؟

با توجه به اين كه هر سال تعداد بيشماري نمايشگاه داخلي و خارجي در زمينه‌هاي گوناگون برگزار مي‌شود و افراد حقيقي و حقوقي بسياري در اين نمايشگاه‌ها شركت دارند و سود و فروش بسياري از اين نمايشگاه‌ها عايد شركت‌ها خواهد شد. پس تبليغات مؤثر در نمايشگاه يكي از تاثيرگذارترين راه‌ها براي جذب مشتري است و غرفه سازي يكي از مهم‌ترين راه‌هاي تبليغاتي است كه مستقيماً مشتري را به سمت شركت شما جذب كرده و اطلاعات كاملي را درباره محصولات و خدمات شما به مشتريان مي‌دهد.

طراحي غرفه نمايشگاهي

غرفه سازي نمايشگاهي چيست؟

همان طور كه پيش‌تر گفته شد براي جذب مشتريان در نمايشگاه شما بايد به غرفه سازي اهميت بسياري بدهيد. غرفه سازي همانند لوگو و برند بايد نشان دهنده ويژگي‌هاي شركت شما، محصولات شركت و متريال مورد استفاده در محصولات است؛ بنابراين پيشنهاد ما به شما براي غرفه سازي نمايشگاهي استفاده از غرفه‌هاي خود ساخته براي جذب بيشتر مشتريان است. البته كه شما مي‌توانيد از غرفه‌هاي ماكسيما مدولار و اسپيس فريم نيز استفاده كنيد.

غرفه سازي نمايشگاهي رايكا سازان

غرفه خودساز يا چوبي چيست؟

همان طور كه از نام اين گونه غرفه‌ها پيدا است از پيش آماده شده نيستند و بنا به خواست كارفرما توسط طراحان خبره و با تجربه‌ي شركت رايكا سازان طراحي مي‌شوند. هر غرفه با توجه به خواست شما كارفرماي عزيز از مواد خاصي طراحي مي‌شود و رنگ بندي و طراحي داخلي آن متناسب با سليقه شما خواهد بود؛ كه در ابتدا توسط طراحان ما روي كاغذ و در صورت تأييد شما به صورت 3 بعدي و حجمي با برنامه‌هاي 3DMAX و. مدل سازي شده و به محض اينكه درهاي نمايشگاه باز شد قطعات ساخته شده به نمايشگاه آورده شده و اسمبل مي‌شود.

غرفه سازي نمايشگاهي

المان‌هاي جذب مشتريان در غرفه سازي نمايشگاهي

در غرفه سازي نمايشگاهي مجموعه بي شماري از نكات هستند كه شما بايد به آن‌ها توجه داشته باشيد تا بتوانيد مشتري‌ها را جذب كنيد براي مثال اگر شما يك شركت ارائه دهنده محصولات خوراكي باشيد ما مي‌توانيم با استفاده از نور پردازي و رنگ‌هاي تند مثل قرمز اشتهاي مشتري و چشم‌هاي او را تحريك كنيم و به سمت غرفه شما بكشانيم. شما بايد براي فروش بيشتر محصولات كار را به فردي بسپاريد كه براي طراحي غرفه سازي نمايشگاهي آموزش ديده باشد و دوره‌هاي ساخت وطراحي داخلي را گذرانده باشد. در شركت رايكا سازان تمامي طراحان و مشاورين دوره‌هاي به خصوصي را براي غرفه سازي نمايشگاهي پشت سر گذاشته‌اند و شما مي‌توانيد با خيال راحت به افراد مجموعه ما اعتماد كنيد و كار خود را به افراد كاردان و معتمد بسپاريد.

ساخت غرفه نمايشگاهي

قيمت غرفه سازي نمايشگاهي چگونه محاسبه مي‌شود؟

شركت شما با توجه به محصولاتي كه ارائه مي‌دهد در نمايشگاه به امكانات به خصوصي در غرفه سازي نمايشگاهي احتياج دارد. ممكن است شما به ميز كنفرانس اتاق گفت و گو مكاني براي مسابقه يا نمايش فيلم احتياج داشته باشيد تا بتوانيد به بهترين صورت كالا و خدمات خود را تبليغ كنيد و مشتريان را جذب كنيد. ممكن است شما به يك ميز مذاكره براي نشستن و گفت و گو كردن با خريداران احتياج داشته باشيد و يا به ويتريني براي نشان دادن و امتحان كردن كالاها توسط مشتريان. در كل شما با توجه به خدمات و محصولاتي كه به شركت ما سفارش مي‌دهيد هزينه‌هاي متفاوتي را بايد پرداخت كنيد.

البته بايد به استحكام سازه نيز توجه داشته باشيد چرا كه هر چه سازه مقاوم‌تر باشد و مصالح بيشتري براي ساخت آن استفاده شده باشد هزينه‌هاي آن بالاتر خواهد رفت. نور پردازي وسايل زينتي و بنرهاي تبليغاتي مبلماني كه ما براي شما اجاره مي‌كنيم نيز در هزينه‌هاي شما براي برپايي غرفه مؤثر است. شايد شما به اين فكر كنيد كه غرفه سازي نمايشگاهي يك هزينه اضافي باشد و نبايد براي يك نمايشگاه چند روزه زياد هزينه كرد اما در واقعيت ويژگي‌هاي ظاهري غرفه نمايشگاهي شما افراد بسياري را به سمت شما و مشاهده محصولاتتان خواهد كشاند و شما در مرحله بعدي بايد با معرفي صحيح محصولاتتان مشتري را در غرفه نگه داريد. پس از تأثير محرز تبليغات صحيح در فروش بيشتر غافل نباشيد

راه‌هاي سفارش ساخت غرفه نمايشگاهي

شما در ابتدا در زمان قبل از آغاز نمايشگاه براي غرفه سازي نمايشگاهي با مشاوران ما تماس تلفني گرفته و سفارش خود را ثبت مي‌كنيد تا يك وقت جلسه مشاوره خصوصي به شما داده شود و با طراحان ما صحبت كنيد و انتظارات و خواسته‌هاي خود را از غرفه نمايشگاهيتان بيان كنيد. در جلسه‌ي بعدي كه شما طراحان ما را مي‌بينيد طرح اوليه غرفه را به شما نشان مي‌دهند و با همفكري يكديگر ايرادات طرح را رفع مي‌كنيد؛ و در آخرين جلسه همكاران خبره‌ي ما طرح سه بعدي غرفه نمايشگاهي را به شما نشان مي‌دهند و در روزي كه درهاي نمايشگاه باز شود وسايل را به داخل غرفه مي برند و قسمت‌هاي مختلف را اسمبل كرده و تزيينات را انجام مي‌دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.